50+ Resep Puding Batik Terbaru

50+ Resep Puding Batik Terbaru. Datin gee adalah sahabat lama saya yang dikenali sejak di minggu haluan siswa di kampus lagi. 200 cc susu (buat dari skm) 5.

Resep Kue Puding Coklat Crispy
Resep Kue Puding Coklat Crispy from i.ytimg.com
Lihat juga resep puding lukis batik enak lainnya. Pada mulanya beliau memberi sukatan agak agak, tapi akhirnya setelah beberapa kali mencuba, saya telah memperolehi sukatan yang betul betul ngam ngam dengan citarasa saya. Agar agar jelly malay food mug bake sale sweet desserts diy food asian recipes sweets baking.

Resep cara membuat puding batik.

Kali ini saya akan bertutur tentang cara membuat resep puding batik, sangat cocok dipraktekan di hari minggu yang cerah ini. Cukup sekadar ada kuali dan loyang. Ada banyak versi kek batik. Kali ini saya ingin berkongsi resepi resepi kek batik yang lembut.


Belum ada Komentar untuk "50+ Resep Puding Batik Terbaru"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel